Here I come

I går kväll fick man trevligt besök av Alexander. Jävligt
länge sen man såg honom. I morse var jag sjukt trött
plus att min svenska uppgift är inte riktigt klar. Ska göra
den nu tänkte jag. Läsa sista berättelsen och skriva om
en författare. Sen var den klar. Råkade somna med öppet
fönster inatt. Hoppas jag inte blir förkyld nu eller nått för jag
frös rejält när jag vaknade.

Ska åka till mormor och äta vid tolv. Sen hämta ut biljetterna,
köpa godis, köpa en sallad att ha på tåget och en tidning.
Mycket som ska göras. Sen måste man packa det sista
och hinna duscha o ha sig också. : )

Bra låt :)

Nasri - Click click




Believe me, I would love to be one of those people who's all,
"we loved, thank you, you enriched my life, now go, prosper,"
but I'm much more "we didn't work out, you need to not exist."


/ Carrie Bradshaw




282556-390


If you knew that you would die today,
Saw the face of God and love,
Would you change?

If you knew that love can break your heart
When you're down so low you cannot fall
Would you change?

How bad, how good does it need to get?
How many losses? How much regret?
What chain reaction would cause an effect?

Makes you turn around,
Makes you try to explain,
Makes you forgive and forget,
Makes you change?

If you knew that you would be alone,
Knowing right, being wrong,
Would you change?



image391

Kommentarer
Postat av: emma

ha det så trevligt.

2007-10-25 @ 20:56:15
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback