mc donalds

Kom precis hem från en lång promenad med kullisarna.
Promenaden tog vi till mc donalds så jag tror inte att promenaden
gav så mycket med tanke på allt fett vi smällde i oss där :P

När vi pratar använder vi sjukt mycket ironi. Folk som ibland kan
råka höra våra konversationer, vilket fol råkar göra ganska ofta eftersom
vi pratar så högt, kan ibland bli mycket fundersamma över vad fan vi
håller på med. Idag skulle vi låna en bok i mediateket. En kille som
kullisarna hatar har tagit reda på mitt nr och bombar mig med sms.

jag - tjejer asså tyyvär, jag vet att ni tyyp är jätte avundsjuka att värsta snygga,
populära killen har börjat smsa mig, men han sa att jag inte fick ge ut
hans nummer till fler brudar asså. Ledsen alltså men det är sanningen,
han är bara min nu.

Fick värsta minen av biblotikarien som verkligen trodde att jag menade
allvar. Haha! Jag stör mig på folk som inte förstår sig på ironi. Man hör
ju på rösten att man inte menar allvar. aja.



idag ska jag försöka somna lite skapligt. ska duscha nu sen
bara mysa framför tvn i väntan på ett samtal från doktorn : )


Höörde duuue :D

image385

Vi har ingen räämuläää
image386

Kommentarer
Postat av: Wilma

Men åh! Det spelar ju ingen roll om man promenerar före eller efter maten. Kalorierna bränns ju för det.

2007-10-23 @ 21:28:41
Postat av: emmy

haha som om jag menade det. Jag menade inte att det var någon skildnad om vi hade gått efter eller innan maten! jag menade att vi åt hundra gånger mer kalorier än vad vi gjorde av med. Vi skulle gått ut och gått UTAN att stanna på mc donalds. Blev vi smalare av promenaden? NEJ!

2007-10-24 @ 14:32:31
URL: http://amafao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback