Rosa

Jag kände att jag var tvungen att göra om här lite, så det blev rosa.
Det får duga. Jag tycker i alla fall att det blev lite gulligt. Jag har börjat
med svenskan nu, får panik redan nu av att det är så sjukt mycket och
det är inte lätt heller.

När jag var på jobbet igår så fick en person mig att börja fundera över
hur många som engentligen kallar oss för spicegirls och hur många
som egentligen vet varför. Att en maskerad i åttan kan bidra till att
halva Motala, inklusive våra lärare hakar på det namnet är ganska
faccinerande. Till en början var det ganska irriterande men nu har
man slutat ta det som någonting nedvärderande.

Spice up your life


It's better to lose a lover than love a loser



Kommentarer
Postat av: emma

Det är typ halv mjölby som med pratar om spice girls som erat gäng. hört det från flera håll och kanter. jätte fin blogg emmy. vart hittar du alla bakgrunder?

2007-10-23 @ 07:38:10
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: Maddiie

Haha, jo ni har ju blivit Spicgirls för alla efter den där maskeraden. Säger man Spicegirls så vet alla vilka man menar :D Bra att ni inte tar det som något nedvärderande iaf.

2007-10-30 @ 14:08:30
URL: http://maddiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback