Fredag


Vi på väg till måndagsklubben


I går kväll körde jag och Anna vårt första bodypump pass och det känns mycket väl i min otränade kropp idag. Jag har ont i muskler som jag inte ens visste fanns. Haha, men då vet man att det gjort nytta. Efter träningen gick vi till Hugo och åt en god ceasar sallad. Stackars Emil skar av sig typ halva tummen i köket den klanten, så nu får man ha tråkigt på jobbet idag och några dagar framöver.

I onsdags när jag och tjejerna åt middag alla fyra för att kullis skulle flytta kändes det inte så jobbigt, men i går när vi verkligen sa hejdå insåg man verkligen att hon kommer inte vara här hemma längre. Hon har alltid funnits här, nu finns hon så långt bort. Känns hel lustigt. Ska bli spännande att prata med henne i efter middag och se hur hon har det. Idag kommer i alla fall Sascha hem, ska bli kul att träffa honom och höra hur han har det i Stockholm som stylistassistent :)

Blev förövrigt nöjd med mitt hår, helt okej färg nu och utväxten är bättre. Hade beslutsångest i frisörstolen när det kom till klippningen så tog bara bort det slitna, så får jag se om det blir kort page eller långt hår i framtiden.

Nu ska jag dricka lite te och äta något innan det är dags för jobbet, 
kommer att bli en riktigt långtråkig & seg dag.



Eventually all the pieces fall into place.
Until then, laugh at the confusion, live for the moment
and know that everything happens for a reason

Kommentarer
Postat av: Jenny

nejnej tycker du haha ja vill inte vara lik henne;) haha!

2008-08-22 @ 09:32:23
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Caroline

Oh vilken söt kjol, riktigt söt :)

2008-08-22 @ 11:09:15
URL: http://svanemar.blogg.se/
Postat av: jannaa

haha ante ju

2008-08-23 @ 01:52:20
URL: http://jannaas.blogg.se/
Postat av: klara

söt kille

2008-08-23 @ 13:00:33
Postat av: pauline

fin outfit :)

2008-08-23 @ 18:33:25
URL: http://paudela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback