Smashbox, Photo Finish Foundation Primer

Jag älskar verkligen min primer från Smashbox. Jag köpte den i sommras och den är fortfarande inte helt slut. Innan jag köpte den så visste jag knappt vad man skulle ha en primer till, men eftersom det stod överallt hur bra det är så var jag ju tvungen att pröva. När man väl börjat använda primer så känner man verkligen skillnad. Jag valde deras kända primer fast med whitening. Den ger dig alla fördelarna från deras bästsäljare Photo Finish Foundation Primer samtidigt som den gör din hy ljusare och jämnar ut din hudton. Den förbereder din hy för foundation ger dig en silkeslen yta och mattar ner glansiga partier. Primern förbättrar också hållbarhet på din Foundation. Den här primern håller verkligen vad den lovar, så är helnöjd. Något som jag ockå märkt är att jag inte får lika mycket finnar, primern gör så att porerna inte blir lika tilltäppta av min foundation. Nu är det så lite kvar av min primer att pumpen inte fungerar, det sista som är kvar ligger på sidorna i den lilla glasburken. Det är ändå så mycket kvar att det skulle nog lätt räcka till minst tio gånger till, så därför stör jag mig på att jag inte kan få tag på det sista. Den här primern är ju inte billig heller, så man vill ju verkligen använda upp allt. Det sista ligger där inne i glasbruken och retas. Flaskan är gjord av glas, väldigt tjockt glas, så jag tvivlar på att man kan ta sönder den. Kanske skulle pröva att drämma den i stenplattorna på min veranda? hum, jag tycker att de borde göra en glasburk som man kan skruva av toppen på, så att de som inte är gjorda av pengar verkligen kan använda upp allt! : ) Hoppas på att snart få jobba lite, så att ja snart kan få köpa min älskade primer igen! ♥

282556-681

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Det här låter ju som ett under! Vart hittar man detta lilla mirakel då? Och till vilket pris?

2008-12-17 @ 14:19:14
URL: http://mariathereselarsson.blogspot.com
Postat av: Theodornathalie

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2009-04-06 @ 08:22:04
URL: http://theodornathalie.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback