Varför?

varför? jag kan verkligen inte fatta varför jag suttit här hela eftermiddagen
och räknat matte som jag är bombsäker på att jag aldrig kommer att ha användning
för i mitt liv. Det känns så otroligt irriterande, men inte bara därför utan också för att
jag är så otroligt kass. Varför föddes inte jag med mattehjärna? Och sen till historian,
vem fan bryr sig om vad som hände på vikingatiden? När jag ska försöka få mitt jobb
ska jag då säga som merit att hörre du, jag vet faktiskt hur det var på vikingatiden och
vad som hände med med alla kungar som levde förr i tiden som skulle jävlas och heta
samma jäkla namn så att det blir extra svårt att komma ihåg vem som gjorde vad. DÖ!

Snart kommer Markus, han hade tur och föddes med en bra hjärna.
Ska plåga honom med tusen frågor om derivata och polynomer eller
vad dom nu heter. haha! Nu ska mamma och jag göra en salladsbufé.
jag smakade faktiskt tonfisk nyss, som jag alltid hatat, men det var
faktiskt gott. Hurra för det, nyttigt och bra.

One tre hill har börjat igen, jag är lycklig. : )


I tried to be chill but your so hot that i melted

Kommentarer
Postat av: lejla

hehe, one tree hill är tillbaka jaa, väldigt bra..hur långt har du kommit? där är 4 avsnitt ute än så länge ..:) och gossip girl skulle komma ut idag men jag hittande ingen som fungerade , så imorgon får vi hoppas att de dyker upp :) jaa , men vad skulle man göra utan alla serier..leva livet kanske? :) men där är inget liv att leva under vintern så då får man nöja sig med serier :)

2008-01-29 @ 23:37:38
URL: http://lejjla.blogg.se
Postat av: Agnes

Det kallas allmänbildning, dumhuvud.

2008-02-03 @ 22:24:07
Postat av: Emmy

Enligt mig är man inte allmänbildad bara för att man vet hur man deriverar, derivera är ingenting jag kommer att ha nytta av. I så fall, åt helvette med allmänbildning!

2008-02-04 @ 15:31:17
URL: http://amafao.blogg.se
Postat av: Agnes

Nej, men att ha kunskap om vikingatiden kanske?

2008-02-05 @ 16:15:56
Postat av: emmy

Tycker att man ska vara lite allmänbildad, man ska veta vilka vikingarna var, visst, men inte behöver man veta vilka årtal som olika slag var och hur de gjorde sina verktyg! Jag kommer aldrig behöva plocka fram den kunskapen, så varför slänga bort tid på att lära sig allt sånt? Vet, man måste, men blir ändå irriterad på det.

2008-02-05 @ 20:52:51
URL: http://amafao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback