Just fucking hold my hand

Det gick jätte bra med balklänningen, den är verkligen jätte fin :) Bytte mina skor också mot ett par med riktigt hög klack och hål framme vid tån. Jäkligt fräsha. Nu är bara frågan, kommer jag klara av att gå omkring i dom hela studentdagen utan att fötterna ballar ur? Det återstår att se.
 
Efter stan mötte jag och mamma upp Markus, han ville låna mitt carrieneckles till sitt företag, och visst fick han det. Som "straff" fick han hänga med mamma och mig på ikea och springa omkring och leta hulahulakjol med mig i alla leksaksaffärer. Jag blev överlycklig när jag väl hittade en, inte perfekt, men den får duga ; ) Svart body till den tänkte jag, har gina svarta bodys?

Nu ska jag somna till sex and the city som går på trean, ett av mina favorit avsnitt idag faktiskt. : ) Mr big ska operera sitt hjärta och Samantha stukar foten när hon försöker undvika Smiths hand. Godnatt


 


It was a shift imperceptible to anyone but me.
But I knew Big's heart had closed again.
Maybe it would reopen in another five years, maybe it wouldn't.
But I knew myself well enough to know that that's not enough.
For the first time all week, I didn't feel like crying.
 Life's too short.



Samantha: Look... I know where you want to put your hand, and I'm sorry, but I'm just not that kinda girl.


Smith: Samantha, I like you. You like me. I've had enough of this horseshit. Just fucking hold my hand.


Samantha: Fine. But only until my foot heals.


Kommentarer
Postat av: Anonym

When will your heart reopen?

2008-05-21 @ 23:07:08
Postat av: Sabine

fötterna klarar sig nog om du har lite alkohol i blodet ;))

2008-05-22 @ 09:15:45
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback