Besviken..


Mina tre vänner.
Malin är den enda som inte har förändrats, gör en förändring och bli brunett! ;)



Ja, så var en hel veckas jobb avklarat. Hoppas verkligen att fler har fattat att vi har tagit bort bufén nästa vecka, orkar inte med allas tjat om den alltså.. den finns inte längre, get over it. 

Min lördag började med att jag försov mig, fick slänga på mig kläderna för att hinna till jobbet, men jag kom i tid i alla fall. Tur att jag inte är den som behöver sminka mig och styla håret hundra timmar för att våga gå ut : ) När jag slutade vid fyra blev det en fika med spicegirls. Känns så mycket bättre när vi är alla fyra, Carin har nämligen lämnat sitt Göteborg och ska vara här över helgen. Saknat henne!

Blev överlycklig när jag kom hem och såg att mitt objektiv anlänt till Ok, kastade mig på cykeln för att hämta det. När den tjocka tanten (inget emot tjocka men hon kan knapt röra sig och jag stör mig på henne) påstår att paketet inte finns blir jag sur och står säkert och diskuterar det med henne i tio minuter. Hon orkade inte kolla efter igen, nä för det är ju så jobbigt att ta några extra kliv in i postrummet och kolla. Säger som jag brukar, DÖ! Hatar när man får en falskförhoppning och blir skit glad, man blir så besviken. Jag har ju i och för sig väntat i snart en månad på det där objektivet så en dag extra gör väl egentligen inte mycket skilnad men ändå.. Nog om det.

Ikväll ska jag och tjejerna förmodligen  till Linda och dricka lite vin och hälsa på hennes lilla kattunge. kan alla sluta skaffa en massa söta kattungar?! Jag blir avis...

Kommentarer
Postat av: jennie

Cool blogg :D Kolla gärna in min blogg !

2008-09-21 @ 07:31:16
URL: http://solstollan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback