You are the best thing

Jag kom hem vid tre inatt, jobbat precis hela dagen, helt slut i hela kroppen och humöret på botten.
 När jag öppnade dörren stod två levande ljus i hallen, med en röd ros och en gulligt skriven lapp i mitten.
 klättrade upp i sängen och låg där en välbekant kille. Han är den bästa som finns.
Den finaste, mest välbehövda överraskningen jag någonsin fått!




Baby
It's been a long day, baby
Things ain't been going my way
And now I need you here
To clear my mind, all the time

And baby
The way you move me, it's crazy
It's like you see right through me,
And make it easier
Believe me, you don't even have to try

Oh, because
You are the best thing
You are the best thing
You are the best thing
Ever happened to me

Baby
We've come a long way
And baby
You know I hope and I pray
That you believe me
When I say this love will never fade away



Lyssna även på den här låten, av Ray lamontagne.
En av mina stora favoriter.







Kommentarer
Postat av: Therese

Lät ut mysigt efter en hård arbetsdag :)

2009-06-15 @ 15:54:35
Postat av: Rakhi

Hej! Jag måste bara säga wow! Vilka fina bilder du tar!!

Jag fick syn på din blogg och undrar lite hur du fick den så snygg. Har kikat lite på det här med koderna och så men förstår inte så mycket. Jag ska iväg som au pair i ett år till USA och har precis startat en blogg på blogg.se som ska handla om mitt är där. Men först vill jag att bloggen ska se grymt bra ut och ska reflektera mig och mina intressen.



Jag älskar, som du, foto och skulle vilja ha snygga bilder uppe som jag tagit själv men så vet jag inte hur man lägger dem på bloggen (högst upp) och hur man fixar med ramar osv. Sen är jag även mycket intresserad av dans.



Tror du att du kan ge mig några tips?

Du får mer än gärna kontakta mig på min mail. Tacksam för svar!

Ha en bra dag!

Mvh/ Rakhi

2009-06-17 @ 14:35:50
URL: http://rakhikarlsson.webblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback