Balen 2009


Evelina Szigeti med partner



Ja i går var det alltså ett helt år sen man själv gick balen, helt sjukt vad tiden springer iväg. Alla var jättefina och jag var helt klart avundsjuk när jag sprang omkring där och knäppte en massa kort. Jag tog runt 500 bilder och många ansikten lyckades fastna. Riktigt nöjd blev jag också, älskar mitt objektiv som förgyller min lilla D40. Varför kunde ingen tagit så fina kort när jag gick? hehe. Ska redigera och lägga upp endel bilden på bloggen ikväll. Om ni finns med på bloggen och vill tas bort, skriv bara en kommentar. Om ni har en känsla av att ni kan finnas med på något kort, och vill ha dom, maila till [email protected] så skickar jag. :)


Nu ska jag steka i solen. Chingeling.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad vacker hon var :)

2009-05-24 @ 15:57:35
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh, vilket fint foto, så kul att gå och titta på alla fina klänningar och frisyrer!



Sorry att jag inte svarat på länge, har helt tagit paus från bloggandet ett tag.



Jag har ju pluggat Business Management på Hyper Island som är en projektledarutbildning, jag är så himla nöjd men den kommer tyvärr inte finnas kvar nästa år. Har gjort praktik som projektledare på en webbyrå hela våren och blev anställd förra veckan, så himla skönt!



Men utbildningen Digitala Medier finns ju kvar, finns inriktning mot programmering, design eller projektledning, och man kan bli i princip vad man vill. Man styr sin utbildning så himla mycket mot vad man själv vill jobba med, men det är främst inom byråvärlden som folk får jobb.



Bara att höra av dig om du vill veta mer :)



kram!

2009-05-25 @ 17:17:01
URL: http://fridasofia.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback