Face it



Kan man förtränga saker utan att man är medveten om det? Glömma för fort, le & må bra, som ett försvar som man inte kan kontrollera? Blunda för verkligheten. Plötsligt möter man den igen, utan att man är berädd på det, i panik. Kan inte andas, får inte luft. En rädsla som sprider sig över hela kroppen, skakar. Inser att problemet egentligen är olöst, att ingenting gjordes, att ingenting egentligen förändrades. Allting är orört, precis som det var då.  En händelse kan sätta ett ärr för livet & personers handlingar, sätt att hantera saker, kan påverka för gott. För vissa var det småsten, för mig var det ett helt berg.


Jag kan inte blundar inte längre..

Kommentarer
Postat av: Sara

heja Emmy.

2009-05-19 @ 10:54:44
URL: http://saripetersoen.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja, visst kan man förtränga, jag har förträng det mesta som vart obehagligt större delen av mitt liv, slutade med att jag bröt ihop i höstas... tror det är viktigt att inse att inget försvinner, förr eller senare måste man möta allt.

2009-05-19 @ 14:51:38
URL: http://fridasofia.se/blogg
Postat av: Ali

Hej ville bara säga att jag var inne och googla negativa tankar och läste lite gran om det. vill bara säga att alla vi har olika problem, och det roliga är nu undrar du hur jag hamnade på din blogg,, så vet jag inte det :)

kanske ödet hehe

förresten mitt namn är ali och 24 år hör gjärna av dig

http://www.kjellhaglund.com/vara_tankar.htm

2009-09-01 @ 23:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback