Premiär Texas

Har sprungit, duschat och gjort i ordning mig för en dag på jobbet. Idag är det premiär för Texas, vilket innebär att buffén är tillbaks och att vi har grillat att erbjuda. Blev positivt överraskad i går av hur snyggt det hade blivit på så kort tid måste jag säga, många som slitit dygnet runt i helgen. Vi fick provsmaka planka med både lax och kött, hamburgare, biff, klyftpotatis, nya pommes, såser.. Äntligen är min favoritsallad tillbaks också, ceasarsallad, som även finns med räkor. Blir lätt en sån till lunch idag. Ska bli spännande och se hur mycket folk det blir idag och under resten av veckan.  Maten fick i alla fall mycket väl godkänt av mig, det smakar verkligen kanon med den nya grillen. 

Måste kila.

Chingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback