Kaffelatte <3

Jag saknar tiden då jag fick stå och göra kaffelatte om dagarna på Hugos. Jag var grym! Jag hade så gärna velat åka iväg till stockholm och fått en barista utbildning, men så blev det inte. Hugos blev Texas, fikat försvann och ölen köptes in. Nu när Texas/Hugo bytt ägare finns det nytt hopp om att det sattsas på kaffet igen, men då är jag i Australien, så då perverkas ju inte jag ändå.

Jag kan bara hoppas för alla Motalabors skull att Fiket kommer tillbaks, för just nu känns Ströget & lillahem ganska off. På lillahem sitter fisande pensionärer & på ströget skriker alla barn i kör, JIPPI!


En krans av hjärtan gjord av mig :)


Kommentarer
Postat av: amila

shit va duktig du är gumman :)



Hör av dig när du har tid för en bloggdesign :) hihi. Du är bäst på dem, och jag vill ha det bästa :)

2009-10-23 @ 14:39:20
URL: http://alima.blogg.se/
Postat av: Mariell

Vann i munnen pga kaffen :D Tror nesten det kommer til å bli min lunch i morgen ;)

Utrolig fin blogg :) Du er en utrolig søt jente med fine blå øyne :D

2009-10-23 @ 21:46:52
URL: http://www.kallet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback