Grekisk mossaka

Idag är den enda dagen då jag inte jobbar dubbelt, äntligen en kväll över för mys med Victor. Tyvär så är han inte hemma från universitetet förens vid sju någongång, så tills dess måste jag ha någonting att pyssla med.

Har bestämt mig för att överraska honom med någon god maträtt som jag aldrig har lagat förut.
(Jag älskar förövrigt att laga mat för ni som inte visste). Det blir grekisk mossaka med susini, eller hur det nu stavas. Ska vara väldigt nyttigt, och gott också :)

Fast kan inte riktigt börja än, så kom fram till att jag kunde göra en hårinpackning. Nu är jag uttråkad och ni ser resultatet...



En osminkad Emmy med turban på huvudet och susinin i högsta hugg.


To be continued..


Kommentarer
Postat av: Linnea

haha sweet :) hårinpackning är jättebra, borde också göra det :P

2009-09-23 @ 18:59:38
URL: http://linnealindblad.blogg.se/
Postat av: Malin Larsson

blev det gott? :)

snart ska vi laga mat i australien!! helt sjukt overkligt.

2009-09-23 @ 21:10:28
URL: http://malingunillalarsson.blogg.se/
Postat av: :)

zuchini stavas det.. heheh

2012-08-04 @ 03:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback