Phuket & Brisbane


Trots att jag kommit in på skolan, så är det inte förens nu när vi bokat biljetterna som jag verkligen får den där känslan i magen av att det verkligen blir av. Den 25 januari går flyget mot Bangkok och sedan vidare till phuket. Vi valde att spendera drygt två veckor i phuket, eftersom vi ändå hade vägarna förbi, efter det bär det av till Brisbane. Det ska bli så sjukt spännande, pirrar i hela kroppen, jag vill nu nu nu! Samtidigt är jag lite rädd för hur jag kommer att må dagarna innan avresa. Det är sånt som man inte kan förutspå, får ta det som det kommer. :) Jag har stått och stampat på samma plats för länge. Ska bli skönt att äntligen få utvecklas, mogna, vara på väg någonstans i livet.. hitta min väg.

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, vad härligt att åka iväg! önskar jag själv vågade göra något sånt. Ska du plugga i Brisbane eller?

2009-09-20 @ 14:25:55
URL: http://fridasofia.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback