Back on track



Just kommit hem från en helkväll i baren på Limes.
Två killar firade att de fyllde 21 ikväll, innebar mycket folk i min ålder, vilket var trevligt! På slutet kom Moa och co och hälsade på, fulla och glada, vilket gjorde kvällen ännu bättre. Nu är jag helt slut, det känns i fötterna och ryggen efter att ha jobbat en hel kväll kan jag lova.

Nu undrar jag vart mina vänner är. Min mobil har lagt av, något fel på mitt simkort så jag kan inte ringa. Carin lämnar oss i morgon för att ta sig hem till Sverige igen. Kan inte förstå att hon varit här en hel månad?! Tiden går föör fort. Vill inte att hon ska åka hem, samtidigt som jag kan erkänna att det ska bli ganska skönt att få börja leva lite nyttigt igen och ha lite tid för mig själv. :P Nä nu ska jag springa upp till malins rum o se om de är där? Chingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback