Hösten är här

Jag kan inte riktigt förstå att ni har vår där hemma, det är svårt att hänga med i årstiderna när man är så långt bort. Här blir det bara mörkare och mörkare och även kylan börjar smyga sig på. Nu är det så svalt ute att vi kan ha ac:n av på kvällarna och vår balkongdörr öppen :)

Jag satt precis och läste igenom inläggen jag skrev här i bloggen förra året i april & maj. Då blev det livet ljusare, jag var jag kärare än kärast och hade precis börjat springa. Jag och tjejerna var i Götet och hälsade på Carin, Victor och jag övernattade i stugan och tog första doppet. Mamma och jag tog promenad till stugan och fotograferade på stranden. Även om jag inte nämner det så mycket här, så saknar jag alla där hemma väldigt mycket. Speciellt han med stort H.






It´s you, the one I want next to me when all my dreams come tru, it´s you!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Oh Emmy !! Du fattar inte hur mycket vi saknar dig här hemma. Allt mysigt som vi gör den här tiden och så är inte du här !!! Vi är i alla fall med dig hela tiden på blogg, skype o mail och det är tur att det finns. Kramar familjen

2010-04-20 @ 13:38:00
Postat av: AnnA

Aaah, nu blev jag tårögd här.. Du skriver ju så fint! Och jag kan verkligen att du saknar Han och dina nära och kära. Innan du vet ordet av det så är du hemma i Sverige igen =)

2010-04-20 @ 19:39:28
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

en riktig toppenkille, han med stort h!

2010-04-20 @ 21:44:08
Postat av: Frida

Ja, det är konstigt det där, själv ska jag åka till australien nästa år, har faktiskt tänk på att årstiderna är tvärtom där och att det kommer kännas konstigt...

2010-04-21 @ 11:45:21
URL: http://fridasofia.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback