Peppa mig själv.

Nu är jag äntligen igång med löpningen igen, efter nästan en hel månads uppehåll. Jag skyller på att det är Carin som satt stopp för mig, vilket delvis är sant ;) Nästa vecka hakar jag även på tjejerna i klassen till ett gym bara några minuter här i från. Det blir spinning, body pump, combat, hit and hard & step up! Den 7 maj ska komma i mina snygga klänningar igen, som just nu sitter aldeless för tajt. Lovar att visa upp mina nya klänningar här då, de är fantastiska! Det är nästan skrämmande hur lätt jag har att gå upp i vikt, tur att jag har lika lätt att komma i form igen om jag bara ger mig fan på´t!



Den här klänningen är för snygg för att hänga i garderoben..





Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Emmy!

Jag har en liten fråga till dig.

Det är nämligen så att jag kände att jag behövde formatera om datorn och förlorade den nerladdade variationen av photoshop PS3. Nu efteråt funderar jag på att köpa hem det ist så jag har det oavsätt vad som händer med datorn.

Så jag tänkte rådfråga dig vad du tycker är bäst för en billig penning? och som funkar till att redigera bilder och kanske imellanåt göra någon bloggdesign..

Jag har tyvärr lagt av med bloggning, men finns på mail om du har tid att svara! :)

Mvh. Sandra

2010-04-21 @ 16:17:35
Postat av: Saga

Du är så himla söt och jätte bra blogg! Intessan! :)

Men du, för att du ska komma i form springer du endast eller? :)

2010-04-21 @ 19:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback