Hej hopp




Pigg tjej va? Ligger här på vardagsrumsgolvet utan smink och muppar mig.
Jag har varit dyngförkyld hela veckan, inte jättekul precis, men nu känner jag mig mycket bättre. Har varit en duktig tjej och inte druckit någonting i helgen, förutom ett glas vin och en drink i går efter jobbet då. Slutade klockan ett, hoppade i cocktail klänningen fortare än blixten och begav mig bort till Alumbra där J, Sanna, Charlotte och Alex väntade. Det är verkligen en syn att gå genom the valley nykter den tiden på dygnet, haha. Tjejer som vinglar, killar som slåss, kräkningar bakom hörnen, ja.. mindre charmigt. Blev hemgång ganska tidigt, jag klagade inte, jag var supertrött. 

Idag skulle J tagit med mig ut och seglat, men det blev inte så. Det gör inte så mycket, vädret är ändå lite halv b. Nu måste jag ta och bli klar med min sista ad så att jag kan göra vad jag vill ikväll :) Får se vad man hittar på för bus.

Chingeling.




Kommentarer
Postat av: nickenyfiken

har du skaffat pojkvän? :)

2010-08-30 @ 17:24:58
Postat av: E m m y (amafao)

Nej, jag har inte skaffat pojkvän..

2010-08-31 @ 00:30:06
URL: http://amafao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback