live life


Dags för klippning och slingor snart...


Jag vet, jag har varit jättedåligt på att uppdatera er om vad som händer här i Australien,
förlåt jag ska bli bättre. Jag tänker bara försöka babbla på lite här så ni har en aning om vad jag gör. Jag och Malin har jobbat på ett stortprojekt nu som galningar. Redesignat loga och sign system till Frösö zoo. Det börjar närma sig blockslut, nästa vecka är det redovisningar och inlämningar som gäller. Vi ligger jäkligt bra till och vi har varit riktigt flitiga på lektionerna. Det innebär att vi kan ta det lite lugnare i helgen.

Jag har börjat varje dag nu i tre veckor med att antingen springa, simma eller gå. Det börjar kännas i kroppen nu, vilket är härligt. Älskar vår nya lägenhet och att vi börjar skolan klockan 11. 

Har precis nyligen kommit hem från en jättetrevlig middag.
Det blev thaimat på ett mysigt ställe på Oxfordstreet och sedan vidare till ett ställe specialicerade på efterrätter i the valley. Kunde inte bli bättre tajming, vi firade att J hade fått sin befodran till Advertising manager och att jag fått helg.


Jobbar fortfarande på Limes, förra helgen både fredag och lördag. På lördag inleder vi fashion week och har Valentino night :) Bästklädda vinner moet champagne. Om det kommer att vimla av snygga människor? Svar ja! Ska verkligen bli skitkul att jobba.

J slänger ur sig att han kanske kan få tag på Valentino fashion show biljetter via jobbet, det gjorde dagen bara ännu bättre.

Nu ska jag sova :) I morgon ska jag upp tidigt, simma min morgonrunda, äta min gröt med annanas, sojamjölk och cocos och sedan läsa den nya australienska cosmo vid polen.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Låter som livet i Brisbane flyter på bra :-). Härligt !!!! Jag vill också gå på fashion week....! Kolla om Valentino även har lust att komma i november :D-

2010-08-05 @ 17:10:55
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling.

Börjar närma mig finalplats och vinner jag pris delar jag på vinsten



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

Postat av: Frida

Åh, låter som du har det helt underbart. Längtar verkligen till januari när jag flyttar till Sydney :)

2010-08-09 @ 17:14:33
URL: http://fridasofia.se/blogg
Postat av: sara

suttit och läst din blogg lite, jätteintressant att du bor i australien, du har nog fått dig en till läsare :D

2010-08-11 @ 01:43:09
URL: http://ssarav.blogg.se/
Postat av: Sanna Ek

Söta du :)

Det är väldigt roligt att följa dig på bloggen!

2010-08-11 @ 14:52:59
URL: http://sannaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback