Black & white party for Shan

Nu har vi blåst upp alla ballonger, målat naglarna, sminkat oss och är redo för kvällens fest! Vi är jättepeppade alla tre och hoppar omkring till partymusik. Det är jättemånga som ska ut ikväll, alla ska inte hit innan dock, men vi ska ses på ett ställe i stan som heter Fridays. Vi har aldrig varit där, det ska tydligen vara riktigt bra.

Shannon fick en födelsedagspresent av sin kille Cody idag med posten, en silverring från Tiffanys. Malin och jag är avis, haha!

Nu ska vi fortsätta att fixa oss, jag vet fortfarande inte vilken klänning jag ska ha på mig ikväll..


Chingeling



Kommentarer
Postat av: Anneli

Hoppas ni får en supertrevlig kväll!

2010-02-26 @ 11:30:04
URL: http://shaggkvist.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback