Himlen är oskyldigt blå

 


Tryck på play så startar spellistan


Det har bildats små svettdroppar överallt, till och med på smalbenen,
så varmt och skönt är det att springa här. I sånna här stunder längtar man efter lite snö. Har gjort en liten playlist till er med tre av mina just nu favoritlåtar. Med dom i öronen har jag kämpat mig runt Malins och min springrunda rund kvarteret. På slutet är det säkert 4 mördarbackar, underbar känsla när man tagit sig förbi dom! :)  Ikväll ska jag be Mats spela "I wanna do bad things with you", den är grym! Nu duscha, göra sig lite fin och åka till skolan.

 


Kommentarer
Postat av: Anneli

Måste bara säga att ni är sååå duktiga.

Ställer klockan för en springrunda!

Jag skulle nog hellre vara i värmen...jag tror inte du vill ha snö..inte så här mycket som det är nu...helt galet mycket!

Kramen!

2010-02-24 @ 10:19:34
URL: http://shaggkvist.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback