Tråkig.se

Söndag, och totalt utmattad. Haft en jättebra helg och träffat många trevliga människor. I går utforskade vi Brisbanes uteliv för första gången. Började kvällen på cloudland där man var tvungen att vara riktigt fin klädd för att komma in (om man var kille). Riktigt fräsht ställe. Gick vidare till en annan klubb som jag inte kommer ihåg namnet på, men det var mycket folk och bra musik.

Idag har vi bara tagit det lugnt. Jag har städat mitt rum, och nu håller vi på med maten :)

Helvettesskit va tråkig min blogg har blivit. Vanliga mingelbilder med digitalkamera, tråkiga texter om vad jag gjort och inte gjort. Vem fan bryr sig om jag har städat mitt fula rum? hahaha.

Jag ska skärpa mig. Lovar att från och med nu, antingen bara lägga upp bilder eller skriva texter som är liiiite roligare än denna. Och min fina Nikon D300 ska få ta mycket mer bilder än vad den fått göra hittills. Den ligger här och bara ropar på mig.


Tack för en mycket trevlig kväll :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Håller med... lite, saknar Nikonbilder. Emmy det är superkul att läsa om livet i Aus. Lite vardagsbabbel är inte alls tråkigt att läsa, fast kanske inte att du ska städa rummet, ha ha:-). Lycka till med städningen. Kramar till dig o Malin.

2010-02-21 @ 09:22:20
URL: http://amafao.blogg.se/
Postat av: Anneli

Längtar till varje gång du skriver...spelar ingen roll vAd du skriver....bara du skriver så jag vet att allt är bra.

Kramen!

2010-02-21 @ 09:28:55
Postat av: junitjej

Jag tycker inte att din blogg har blivit tråkig. Vad tycker du om min nya bloggdesign? Jag har lämnat Spotlife.

2010-02-21 @ 09:37:13
URL: http://junitjejen.se
Postat av: emma

Tycker inte det gör något om man får höra om dina vardags bestyr i Aus alltid lika roligt att klicka sig in här ochs e att du har uppdaterat.

2010-02-21 @ 11:38:57
URL: http://emma86.blogg.se/
Postat av: maria

jätte snygg header! kram:)

2010-02-21 @ 13:03:28
URL: http://diez.devote.se
Postat av: kullis2

bloggen är inte alls tråkig. kul att kolla mingelbilder! Puss

2010-02-21 @ 13:57:18
Postat av: DANSA DET BLÅTT

Hur är det med dig idag? KRAM.

2010-02-21 @ 14:28:09
URL: http://danceitblue.blogg.se/
Postat av: Mammi

Verkar vara ett jättehäftigs ställe ni har varit på! Ser superlyxigt ut. Jag undrar om det finns såna häftiga ställen för 49-åringar:-). Ja ja, det får väl undersökas framåt hösten :-).

2010-02-21 @ 15:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback