Pranang

Har haft ännu en härlig dag på stranden, men idag blev det inte så mycket solande. Vi begav oss upp i jungeln för att klättra ner till en lagun som låg mitt i berget. Det var jätteläskigt, och jag som hatar djur tyckte att jag såg ormar och spindlar överallt. När vi såg lagunen, och nästan var framme, ballade jag, malin och tobbe ur. För brant ner och för mycket spindelnät överallt, men jävligt kul grej ändå.

På vägen tillbaks till stranden träffade vi på en stor apfamilj, jättesöta! nu har vi kollat lite på sex and the city och ätit cockies, ska snart bege oss ner till stranden och kolla på solnedgången. Middagen är inbokad runt 8 tiden med några fler svenskar, sen ska det spelas biljard :D



Kommentarer
Postat av: Anna

Fyyyyyy faaaaaaaan! Jag är inte ett dugg avundsjuk host host Kram

2010-01-31 @ 19:32:13
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback