Vardagslyx

I går kväll gick gick jag ner till poolen och simmade i 30 minuter. Det var ganska kallt först, men det var men det var säkert 28 grader eller något. Att simma måste nog vara på min andra plats efter löpning när det kommer till träningsformer. När du simmar tränar du både kondition och styrka plus att du ökar förbränningen. Det är jätteskönt och avslappnande också. Kunde även tänka väldigt bra, det är många tankar som snurrar runt i huvudet just nu. Det bästa är att man använder hela kroppen men man sliter inte på den, jag är väldigt snäll mot mina benhinnor med andra ord. I topphälsa stod det att på 30 minuter bränner man ca 300+400 kalorier. Att jag efteråt kunde lägga mig i en jättevarm bubbelpool med utsikt över storybridge var ju inte heller helt fel. Det kallar jag vardagslyx ;)


Mobil pics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback