the weekend




Första helgen i lägenheten är slut och det blev verkligen en toppenhelg! Det var jättekul att träffa Markus, vi kom fram till att det säkert var 2 år sedan vi sågs sist. Igår var vi på Limes och avslutade med cloudland. Vi blev alla väldigt runda om fötterna, speciellt jag och Markus eftersom Ryan var gullig och gjorde väldigt starka coctails. hehe. Tyvär så försov vi oss i morse, så vi hann inte med Australia zoo. Vi gjorde det bästa av saken och åkte till Lone pine istället. Det ligger bara 1 mil härifrån och är ett mindre zoo. Vi klappade Klappade kängurus, såg coalabjörnar, ormar, krokodiler och en massa annat. Det var helt okej men det kolmården är bättre..

Nu ska jag duscha och krypa ner i sängen snart. I morgon ska jag upp tidigt för att inviga gymmet. I morgon lovar jag er fler bilder från vår nya lägenhet och en massa roliga bilder från helgen.


Kommentarer
Postat av: AnnA

Jodu, tror de varit värmerekord. Igår mitt på dagen var det 34,7 grader I SKUGGAN! Höll ju på att smälta bort på jobbet :p Just nu är de skapligt behagligt på skuggsidan, med "ynka" 22,2 grader ;)

2010-07-12 @ 10:26:11
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback