DUMMA DATOR!

Min dator är så jävla seg. Ursäkta mig men jag vill bara slå sönder den. Här försöker man vara student! Hur fan är en pc skapt egentligen, eller hur är MIN pc skapt? Helt omöjligt att ha stora program som adobe igång samtidigt. Nu kan jag inte ens ha internet igång samtidigt som jag försöker redigera ihop lite bilder till det här inlägget. Det får helt enkelt bli ett bildlöst inlägg. När Alex kommer hit ska han få rensa min dator, för den lägger seriöst snart av!

Hela min kväll har gått åt till att rita upp mina finals på A3. Vi gör visitkort, conslips, letterheads och logor. Och varför i hela friden ritar vi sånt förhand när det är bättre att ha det printat i vår portfolio undrar ni säkert då? Det undrar jag också, jag har faktiskt ingen aning. Det printas alltid annars, och det vore så mycket bättre att ha printade visitkort m.m att visa upp, inte ett som är ritat förhand. I vilket fall, nu jag ska sluta sprida negativ energi här och gå och lägga mig.

PS: Kan någon hemlig, rik beundrare skicka hit en Macbook i fördelsedagspresent den 4 juli?


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jag är en omåttligt stor beundrare, men tyvärr varken hemlig eller rik:-). Kramar i massor/Mamsen

2010-06-17 @ 16:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback