Face illustration

Nu har vi börjat illustrera ansikten och ni ser nog vem jag har valt. ;) Jag hade med mig en bild på enligt mig, världens snyggaste kille, (Han börjar på V och slutar på or) men den bilden var för komplicerad, så det blev den här killen istället. Inte lika snygg men han får duga. :P

I går jobbade jag hela kvällen, Limes firade 2 år så det var full rulle. Jag var så stolt över mig själv, jag fick inte en endaste fläck på min nya vita skjorta! Helt otroligt med tanke på alla sangria och andra drinkar jag sprang omkring med under kvällen. Det sista jag gjorde var att signa ut mig, tror ni inte att jag råkar lägga mig skjort ärm i någon rosa gegga då eller? Självklart! Slängde den i tvättmaskinen direkt när jag kom hem, fläckarna gick bort som tur var :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback