Paket från Sverige! :D

I går fick jag paket från Sverige. En helt ny plattång, Mina springskor, en ny bikini, vårjackor, vanliga svenska disktrasor, soppor, en massa bra photoshop böcker och lite annat smått och gott. Tack snälla mamma och pappa :D Fick inget svenskt godis, och tur var väl det, känner mig något sliten efter helgen.

Ny vecka, nya tag. Jag, Johan, Charlotte och Malin var ute sprang tillsammans förut. Riktigt härligt :D Nu ska jag skriva drinklistor, kolla upp australiensisk öl och göra klart mitt cover till en barnbok. Sista asignmenten nu, sedan är vi färdiga med det här blocket.

Kommentarer
Postat av: Mamse

Varsågod lilla Emmy. I nästa paket får det bli lite godis. Nu var det så mycket tvungen att ha saker så det vart fullt i paketet. Puss&Kram från Mamsen

2010-03-17 @ 11:34:59
Postat av: Tilda

När det gäller öl har jag bara hittat två sorter som är riktigt goda: Fat Yak och Little Creatures Pale Ale. Den senare gillar jag bäst. De är inte så billiga, inte i XXXX prisklass men jag tycker det är värt det. Hellre en god öl, annars kan det kvitta =)

2010-03-18 @ 09:05:23
URL: http://tildazinha.blogspot.com
Postat av: Tilda

Ahaa läste ditt förra inlägg och insåg att du kollade upp öl pga Limes. Nåja, nu vet du iaf vad som är gott. Du är redan där nu men jag tror det kommer att gå jättebra! Berätta sen! =)

2010-03-18 @ 09:10:20
URL: http://tildazinha.blogspot.com
Postat av: junitjej

Vad kul med ett paket från Sverige!

2010-03-19 @ 21:40:33
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback