You make me smile



hahaha, jag älskar den här bilden!

Saknar min Olleplutt


Kommentarer
Postat av: Olle

Jag älskar munkar för munkar gör mig glad :-) Saknar dig min söta storasyster!! Puss&Kram Olle

2010-05-31 @ 21:12:45
Postat av: Fia

Hej! Haha, verkligen en härlig bild! :) Ah, jag förstår, jo det är väll inte alltid just Sverige man saknar utan snarare de nära och kära! :) Jag ska gå på CATC i The Valley och läsa grafisk design. Börjar nästa vecka den sjunde men har orientation nu på torsdag. Japp, helt själv än så länge! :) Ja verkligen, såg bilderna du lagt upp. Helt sjukt! Det ska jag absolut ta och göra! Kostar det någonting eller är det gratis? Kram

2010-06-01 @ 01:08:49
URL: http://omingetochallt.blogg.se/
Postat av: Fia

Ja, det börjar bli lite nervöst nu! Ingen verkar ha hört talas om skolan men kikade förbi där idag och det såg inte alltför dumt ut så den borde nog vara ok! :) Det är ett college och jag ska läsa en diploma på 1 år. Ah okej, har ju inte fått studentkortet än men när jag får det ska jag definitivt kika förbi! :) Ja men absolut, det tycker jag med! Om jag skulle kunna få din mail eller något så kan jag skicka dig mitt nummer så kan vi väll höras? Just nu bor jag i Windsor hos ett australienskt lite äldre par som jag fått via en förmedling. Men så fort jag börjat skolan och skaffat lite vänner är väll tanken att jag ska leta rätt på och dela en lägenhet med några! Jag har inte riktigt hängt med i hela din blogg, hur bor du nu? De flesta utländska studenterna verkar ju bo på genesis1 eller uni. Synd att de ligger så långt från min skola bara...

2010-06-01 @ 07:36:18
URL: http://omingetochallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback