Uppdatering i från Kingscliff

Dumma regn. Öste ner hela dagen i går och det har det gjort idag också. Vi har världens häligaste poolområde och en strand bara 5 min härifrån, och så ska det regna. Typiskt. Vi gjorde det bästa av det i går och köpte hem god ost, fikonmarmelad, kex, glass och drack en flaska rött. Hotellet är jättefint, vi har som en egen liten lägenhet. I morse åt vi hotellfrukost. Älskar hotellfrukost, en massa frukot, pankakor, ägg, bacon, juice, och så får man lägga brödet i den där toastmaskinen. Mmm! Idag ska vi göra absolut ingenting. Har inhandlat tidningar. Ska snart gå ner till polen och lägga oss i en av de stora runda korgliknande fotöljerna ("daybeds" som det heter här) och läsa, äta melon och vindruvor invirade i en filt.

Lite duktig ska jag ändå vara. När vi kom hit såg vi att de hade ett gym, jag ska gå ner dit i efter middag och springa minst 5 km och köra överkropp. Har ju blivit så där seriös nu, har ett program och hela köret. 5 armövningar plus mage rygg ena dagen och 5 ben plus mage rygg andra dagen.



Kommentarer
Postat av: Malin

Mys ni! Saknar dig i helgen dock!!! :)

2010-10-10 @ 02:01:57
URL: http://malingunillalarsson.blogg.se/
Postat av: AnneliH

Jättefint och mysigt ser det ut att vara!



Gick inte att kommentera på inlägg: I´ve got the power, så jag skriver här ;)

Sådana "godisar" fick jag en stoor påse av Marie när hon hade varit i USA....JellyBelly tror jag de hette...jättegoda...bara att kasta in en hel näve ;))

2010-10-10 @ 10:37:55
Postat av: Saga

Hej! Super härlig blogg!

Jag har dock en fråga, vad kallas de där "prickarna" i din bakrund? det kallas ju något speciellt i fotosammmanhang :P men kommer inte på vad! Vet du? :) Kramar!

2010-10-12 @ 08:39:02
Postat av: Ninnis fotoblogg

Hej! Om du gillar fotografering kanske du tycker om min fotoblogg. Besök den gärna!

2010-10-12 @ 14:11:55
URL: http://missebonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback