Rugby och Chilliconcarne



Ikväll ska det lagas chiliconcarne, riktigt spicy med mycket cayenepeppar.
J kommer över efter jobbet och äter middag och sedan ska vi promenera bort till Rygbyn där hela gänget väntar. Det ska bli skitkul att äntligen få se deras så kallade "fotboll" som de är så stolta över.

I morgon ska det bli toppenväder, och det innebär nog att guldkusten besöks igen. De gör fantastiska bananmilkshakes där och det är ju inte helt fel att ha en heldag på stranden. Älska livet.

Jag är så himla irriterad och ledsen över att jag måste jobba i morgon kväll. Jag missar riverfire, de har världens fyrvärkerier och en massa annat kul precis vid floden. Vi har liksom perfekt utsikt och alla vännerna ska samlas, äta mat och festa. Men men, vad gör man inte för Limes. Tur att jag har helsköna jobbarkompisar och att det faktiskt är riktigt kul att jobba.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Låter som en helt ok helg :-). Underbart med stranden. Här börjar det bli svinkallt....!!

Nu är det bara 8 veckor kvar:-). Kramar i massor från oss alla.

2010-09-03 @ 18:27:22
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

2010-09-07 @ 18:55:59
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: Emelie Talvis

Gillar din design :)

2010-09-12 @ 00:07:17
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback