Framtidsplaner

Fick precis reda på att jag fick högsta betyg i marknadsföring. Känns skitkul! Gjorde min dag. Har nu spenderat senaste timman till att leta marknadsförings studier i Sverige med engelska som språk. Finns massor med intressanta utbildningar och ska nog ansöka till hösten så får vi se vad jag är sugen på. Börjar se fram emot att komma hem nu när det börjar närma sig. Kommer förmodligen vara trött på Motala redan efter en vecka och vilja ge mig iväg på nya äventyr. Kommer att sakna mitt Brisbane.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JÄTTEGRATTIS till ditt fina betyg. Bra jobbat !!! Låter som en superbra idé att fortsätta plugga i Sverige, tycker jag :-) Kramar

2011-01-24 @ 20:39:46
Postat av: ida

Grattis till betyget :) Bra jobbat.

Hoppas du har haft en bra dag?

Fin header btw.

kramar

2011-01-24 @ 21:04:43
URL: http://babelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback