Idag firar vi ett år!

Idag är det 1 helt år sedan jag lämnade lilla Motala och Sverige. Jag har haft ett fantastiskt år! jag tycker att alla borde göra det jag har gjort, det är så mycket mer än bara en utbildning. Att umgås med människor från olika kulturer, att se fantastiska platser som man inte trodde fanns, att lära sig prata ett språk flytande och att få jobb erfarenhet i ett annat land. Jag har haft så himla tur. Jag har träffat så många underbara människor, jag har haft världens bästa Malin med mig, jag fick jobb efter bara 1 månad efter att jag kom hit på en av Brisbanes coolaste barer, jag har fått en utbildning i grafisk design och marknadsföring med skitbra klass och lärare, jag och tjejerna fick bo i en as nice lägenhet med fantastisk utsikt och jag har träffat James och hans underbara familj. Så trots att jag varit sjuk mycket, så är det så mycket annat positivt som väger upp. Har kollat på alla bilder nu från hela året, gud så mycket kul vi har gjort!

Några bilder för varje månad från mitt år.

Ursäktar för eventuella stavfel



Vill ni ser mer bilder från mitt år i Australien så kan ni klicka på månads länkarna i menyn till höger.



Kommentarer
Postat av: SEPERTI

underbara bilde ;D

2011-01-25 @ 18:47:28
URL: http://seperti.blogg.se/
Postat av: emma

fina bilder... förstår att ditt år har varit grymt :) ett år har gått fort..



kram

2011-01-25 @ 21:21:29
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback