Hjälp till drabbade förorter.





Just nu känns det så overkligt. Nyss hade alla panik, var oroliga och kämpade. Idag är det några molntussar på himlen annars skiner solen och floden återgår mer och mer till sitt normala utseende. Nu har vi börjat städa här, eller i alla fall jag. Känner att det är det minsta jag kan göra. James har åkt in till city för att installera pumparna som vi har använt. När han kommer tillbaks ska vi dra på oss stövlar och åka till en utav de mest drabbade förorterna för att hjälpa till. Det känns som att det är minst 30 grader varmt ute, så det kommer nog att bli svettigt.

Ni som vill nå mig angående frågor, här har ni mitt aussie nr: 0457084497.

Ni som missade mig på rapport, här har ni den andra sändningen jag var med i klicka här. Kul att kunna hjälpa till och försöka få er där hemma att förstå hur läget såg/ser ut här nere. Nu har jag varit med i Aftonbladet, motala tidning, corren, SVT och så kommer det att komma en mer ingående artikel i hemmets veckotidning också. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback