Flooding after party

Hatar att inte kunna beskära eller redigera mina bilder, men ni får stå ut så länge tills mitt photoshop funkar igen.

Skita och trötta män efter ännu en dag i leran som floden lämnad efter sig..
"Emmy Kom ner med en flaska chardonnay och sätt dig med oss på uppfarten" Okej då..
Männens fruar kom också ner och de hade med sig en liten picknick, blandannat köttbullar från IKEA :D
Hur sköna är inte de här människorna? De har varit ute och jobbat i skiten hela dagen, hur hjälpsamma och omtänksamma som helst, och sen sätter de sig på garageuppfarten nedan för sina miljonlägenheter och har picknick. Haha, Älskar´t! Härligare människor får man leta efter.
Emmy, var är solen? haha. Tror att jag är cool i James marc J brillor..
När det blev mörkt beslutade vi oss för att bege oss upp till paret som bor i penthouse lägenheten.
Inte helt fel att ha svimingpool, grillkök, ett stort chillrum på taket. Inte ett dug avis, nej då.
Utsikten..
Vi beställde indiskmat, det var jättegott!
Gissa vad jag måste inhandla i veckan ? haha.
haha, no comments..
Det var inte bara jag som hade kul i bubblorna.. hehe.


Avslutar med en liten video från kvällen.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vilket härligt gäng, jag kan riktigt känna atmosfären...!!! Jättefina bilder :-) Jag vill också ha en såpbubblepistol !!

2011-01-16 @ 07:38:52
Postat av: emelie

älskar såpbubbelbilderna.

2011-01-16 @ 11:52:08
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Anneli

Ha..ha.ha..vad häftigt ;) ja, det är tur att man kan ha lite roligt mitt i eländet för att orka gå vidare. Kram!

2011-01-16 @ 13:42:29
Postat av: Anna

Penthouse? Är inte det en sån där snusktidning? Haha :p

2011-01-17 @ 13:00:34
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/
Postat av: V a n i l l a

Jag hamnade här av en slump... och jag måste ju säga att din sida är helt fantastisk.



Här har jag suttit nu en lång stund och läst om den fruktansvärda översvämningen och visst har jag hört om det på tv och så... men att få se det så här ger mig en helt annan vidd av det hela. Vilken katastrof det är !



Ni gör ett otroligt jobb och har säkert mycket att göra fortfarande och jag förstår att det kommer ta tid innan det blir som "vanligt" igen.



Helt otroligt vackra bilder du visar även om det nu är mitt under värsta översvämningen. Men sedan visar du även andra fina bilder och bilderna från dykningen och alla undervattensbilder är obeskrivligt vackra.



Såpbubbelbildena är sååå fina. Tänk så roligt man kan ha med en sådan "leksak"... och vad fina kort det blir dessutom... hi hi !



Hit kommer jag självklart tillbaka fler gånger !



Kram Vanilla

2011-01-17 @ 13:40:41
URL: http://the-vanilla-blogg.blogspot.com/
Postat av: emma

vad härligt det ser ut att vara :) lite skit sen floden men det har börjat lägga sig nu med regnet va?



Vädret här hemma är väll inte så varmt, kom nyss hem från London varit där i fem nätter och där hade jag vår känslor men de typ försvann när jag kommer hem. Snön ligger kvar men i Norrköping börjar den försvinna från gatorna som tur är... Nu vill jag ha vår..



Gilla bilderna med såpbubblorna.



Kram

2011-01-20 @ 19:55:02
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback