Just As I think I´ve sorted life out

Sedan jag kom hem från Australien har det varit väldigt mycket tankar kring vad mitt nästa drag i livet är. Jag vet till 100% att jag vill studera vidare på Berghs, men nu visade det sig att jag förstått fel och att de bara tar in en gång om året. Det innebär att jag kan börja ansöka och göra arbetsproverna i Januari och har chans att komma in till nästa höst. Det är alltså ett helt år kvar. Nu är frågan hur jag ska lägga upp mitt år. Blir det som planerat kommer jag att få jobba stenhårt i höst inom det jag ska studera nästa år. Det skulle innebära att jag får skapa, göra skillnad, se någonting utvecklas, kämpa mot ett mål och få en massa erfarenhet. Det bara kliar i mig just nu och jag känner att jag måste få ut det någonstans. Min plan B om det visar sig att projektet inte alls var som jag tänkt mig är att bosätta mig i Stockholm och jobba. Time will tell I guess..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback