Obsessed with delightfully delectable French macarons


Efter tre misslyckade försök lyckades jag äntligen med hjälp av mammsen att få till de perfekta macaronsen! Det är en härlig fransk kaka som smakar mandel maräng och jag har smörkräm gjord på färska smultron och citron i mitten. De blev himelskt goda :) Snart ska jag pröva att göra en massa olika färger och smaker, då kommer jag även att lägga ut recept och alla tips på hur man ska göra. Det var verkligen inte enkelt att få till de små rackarna, men nu när jag väl vet hur man gör så kommer det att gå snabbt och inte alls vara så krångligt.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

De där är läskande goda!

2011-07-05 @ 23:08:00
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Helena

Jag verkar vara den enda som tycker att de där inte alls är goda. Även fast dom ser riktigt goda ut.

2011-07-05 @ 23:35:08
URL: http://www.ohdarling.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback