Today I don´t feel like doing anything

Nu är jag inne på min tredje städvecka. Jag städar i kommunhuset och samtidigt jobbar jag som bartender på hugo onsdag, fredag, lördag. Det tar verkligen på krafterna men det är ju bara under en kort period jag jobbar så här hektiskt så då är det okej. Här om dagen fick jag tillbaks min lägenhetsnyckel. Ni som följt min blogg vet att jag köpte lägenhet för ungefär 3 år sedan. Jag hyrde ut den i andra hand när jag flyttade till Australien. Jag var så himla nykär när jag bodde där för ca 2 år sedan, och jag har så mycket minnen där tillsammans med Victor. Fast idag kan jag le när jag tänker tillbaks, samtidigt som det är ledsamt.
Idag ska jag och pappa fixa lite i lägenheten, endel som behöver göras. Vi ska åka och köpa förvaringsgrejer till garderoben och lite sånt :) Måste även kolla på ett soffbord. Ska räkna på hur mycket det kan kosta att göra om köket också. Vill jättegärna ha ett nytt kök, det skulle verkligen höja lägenheten. Nu ska jag iväg till jobbet. Chingeling!



Kommentarer
Postat av: Helena

Hm, så har jag aldrig ens tänkt på saken. Antog liksom bara att det var så dom skulle smaka. Och sen när man väl smakat något och inte tycker om det, då brukar jag i alla fall inte våga köpa det en gång till. Vart köpte du dina, om jag får fråga? Jag köpte mina på Ubbes, den i stan. Men får väl kanske testa att göra egna nångång. Kram

2011-07-06 @ 10:37:41
URL: http://www.ohdarling.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback