You have a bad day

Det finns vissa dagar då det är extra tungt att dra av sig täcket och ta sig ur sängen. Jag är oftast en väldigt glad och sprallig tjej, men ibland går luften liksom ur en. Då kommer Emmy klagare fram. Jag har ont i hela kroppen och vet inte vad det är, musklerna och lederna värker. Känner mig ungefär som en 22 åring fånge i en 80 årings kropp som klagar över sina krämper. Jag kan inte träna som jag vill heller och eftersom jag aldrig kommer att bli en tråkmåns som äter en advokado till lunch så smyger sig givetvis kilona på. Den Svenska sommaren har regnat bort typ. Jag känner mig ouppskattad på jobbet, jag har en av mina bästa vänner tusen mil bort, jag saknar Australien och som topping på det hela känns det som att mitt hjärta är i tusen bitar. Ja då fick jag ur mig det.. Jag hatar dock människor som klagar och inte gör någonting åt det, så nu ska jag ut och springa även om höfterna värker! Chingeling.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag brukar alltid klicka mig in på din blogg för inspirerande läsning och fina bilder. Du har fått mig att skicka in ansökan till skola i Sydney som jag drömt om så länge, men aldrig riktigt fått tummen ur..



Alla har sånna dagar då man bara vill dra täcket över huvudet, dra ner persiennerna och sova bort hela dagen, men hur skulle man annars kunna uppskatta dem där underbara dagarna då man bara känner sig lycklig, för egentligen ingenting alls?!



Ville egentligen bara säga, tack för en grym blogg och håll ut, snart är gnistan där igen!! KRAM

2011-07-21 @ 10:29:26
Postat av: Malin

Nästa vecka kommer du upp till mig hjärtat. Det ska bli så himla underbart, vi ska ha så himla kul!! Åh va jag längtar!

2011-07-22 @ 07:40:31
URL: http://malingunillalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback