It´s monday and I have a cold


Två härliga bilder från Afterworken på Hugo i fredags. Kommer att vara perfekt material till Afterwork printouten som ska stå på våra bord ;)


Fy fan va tråkigt det är att vara förkyld. Ligga och snora och vara täppt i näsan, känna hur det kliar i halsen och behöva hosta.
Som tur var behöver jag inte smitta ner mina kollegor idag, för det finns mycket jag kan göra från sängen. Enligt mitt schema ska allt printmaterial vara klart i slutet av veckan och även plattformen för hemsidan, så jag har massor att göra. Massa roligt att göra dock så jag klagar inte ;) Nu ringde morbror och sa att han hade tid att ta med mig på en loppis runda. Jag ska nämligen göra mina egna kakfat. Jag kommer att visa sen hur snyggt det kan bli med gamla fat, glas och lite färg. Chingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback