Beställ bloggdesign

Jag har bestämt mig för att vara duktig och börja göra lite mer bloggdesign. Vet att många har frågat mig, så nu har ni er chans. För visst Är det både roligare att blogga när Bloggen ser bra ut oh även för de som läser. Skicka ett mail till: [email protected]. Beroende på hur avancerad design du vill ha kommer priset att variera. Skriv gärna vilken stil ni vill ha och kom med förslag. Kanske vet ni någon blogg som ni skulle vilja efterlikna? Ni kanske gillar
Min och vill ha någonting väldigt snarlikt. Upp till er :) kommer även att ha auktion på bloggen snart på lite designer jag har gjort. Chingeling!


Kommentarer
Postat av: amila

Åh ska fundera på vad jag vill ha :) har ju velat ha en bloggdesign av dig ett tag :) hehe. kramen

2012-04-16 @ 10:27:31
URL: http://frokenpositiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback