You know that you're at your best when people you don't know hate you.

Det finns ingen bättre känsla än att få ge allt, svettas, kämpa och tillslut nå målet. Hemligheten bakom att lyckats med träning och bra mat är motivationen, helt klart! När jag mår dåligt och är deppig tröst äter jag. Jag frossar i god mat och godis. Träningen är jag då för ledsen och deppig för att ta tag i. Har man inget mål eller något man kan fokusera på under träningspassen så går det inget vidare. Man tänker bara negativt och allt känns så himla jobbigt. Jag ser så många på gymmet som står och mesar på passen, liksom hallå? Ta i lite för fan, svettas lite, gör grimaser och kämpa! Nu har jag äntligen lyckats vända allt negativt till någon positivt. All ilska, alla tårar och allt som fått mig att må dåligt de senaste månaderna har jag gjort till min motivation. När jag boxas på gymmet, tänker jag på allt som fått mig att må dåligt och slår det hårdaste jag kan! Under löprundan tänker jag på Dubai och hur bra jag kommer att göra ifrån mig om jag bara springer hela rundan. Jag ser mig själv i min favorit klänning som jag inte kan komma i än eller i favorit bikinin på stranden. Det är benen som springer men det är hjärnan som bestämmer hur länge eller hur fort du pallar. Känns som att jag är på rätt bana igen och det känns så jävla bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback