In 24 hours i´m on a plane to Dubai


Snart sol bad och värme, ska väl inte klaga :D


Plingade till i min mail för några timmar sen. Det var min flygbiljett till Dubai. Öppnar glatt mailet och läser 2 mars 14.50 arlanda. I morgon redan? Oh my good. Så nu har jag fått hjälp med pappa med reseförsäkring, bokat tågbiljetter och sånt nu, har smått panik. jag har trott att jag varit berädd att åka men det går tydligen inte att förbereda sig för något sånt här. Blir panik tvätta smuts tvätt hos mamma i eftermiddag, åka till Hugo och hämta ut lön och lämna material. Måste hinna säga hejdå till familjen idag också. Oj oj oj. Det är så mycket blandade känslor. När jag åkte till Australien åkte jag tillsammans med Malin och vi hade 6 månader på oss att packa och förbereda oss mentalt. Nu känner jag mig så himla liten och ensam. Tur att jag redan har kontakt med en svensk tjej där nere i Dubai som verkar jättetrevlig. Nu måste jag försöka effektivisera min dag och inte sitta här och slösa tid. Vi hörs när jag sitter på tåget mot arlanda! Wish me luck. Chingeling!

Kommentarer
Postat av: emma

Det här fixar du galant men jag förstår din nervositet. Du är grym Emmy!

2012-03-01 @ 19:02:49
URL: http://emma86.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback