Jumeirah beach

Kom precis hem från Dubai mall. jag har är helt slut. Har varit på stranden, och jag ser ut som en kräfta på bröstet, hehe! Det blåste lite mycket men annars var det jättefint. De har som ni ser på bilderna nedan ett löpspår, det tackar vi för. Ska försöka springa där 2 gånger i veckan :) Dubai mall var helt fantastiskt! De hade ALLT. Gick vilsa tio tusen gånger. Hann inte kolla i alla affärer som jag ville men köpte fula Ecco skor som jag ska jobba i och finbyxor. Så jävla tråkigt att lägga pengar på! Önskar att jag var rik.. det gick ju omkring massor med kvinnor som var heltäckta som man bara såg ögonen på. Vad har de på axeln då? Jo Luis vitton så klart, liksom dom har as mycket cash men dom visar ändå aldrig sina kläder. Så orättvist. Hittade en klänning på Zara som jag la undan tills i morgon, får se om jag kanske köper den. Victoria secret butiken var liten men de hade massor med fina trosor. Unnade mig tre par i lila och rosa :) Nu måste jag plugga på signatur martinis som jag har prov på i morgon och sedan sova. I morgon blir det poolen på förmiddagen och sedan jobb vid fyra.



Kommentarer
Postat av: AnneliH

Åh...vad härligt det ser ut med sand mellan tårna! Provet går säkert jättebra..du kunde ju nästan allt här hemma. Ha en härlig söndagsförmiddag. Bamse kram!

2012-03-11 @ 10:13:31
URL: http://www.shaggkvist.se/anneli
Postat av: Line

Det där ser så skönt ut!! Jätte starkt att åka så långt bort helt ensam! :)



2012-03-12 @ 14:17:35
URL: http://holypinata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback