Like crazy

Nu har jag min lediga mini helg igen. :) Jätteskönt. Har haft bra dagar på jobbet, så det känns bra. Lär mig mer och mer för varje dag. Har klarat mina cocktail prov, och även ett vecko test. Varje vecka har alla prov på 3 drinkar och 3 maträtter. Vi har breif innan varje kväll och då ställer de fram maten och drinkarna. Efter några dagar börjar de fråga ut folk om de vet vad som är i. De frågade mig för några dagar sen och jag blev as nervös. Fan, så där och bli utfrågad inför en stor främmande personalstyrka. Kändes som att jag var tillbaks i gymnasiet. Som tur var kunde jag drinken :) I går var jag ute med tjejerna, kände verkligen att jag behövde det. Jag som varit så duktig och inte festat någonting. Vi var på krystal och sedan en annan klubb, movida. En tjej här dejtar en kille som spelar kricket, han hade bord på movia så vi stod där. Känns så sjukt när det kommer in tjejer med sprutande stora tomtebloss och börjar hälla på Dom Perignon åt oss.

Det var en helt okej kväll, mådde så där i morse. Nu har jag precis ätit frukost och ska bege mig till stranden. Ingen annan verkar vara vaken så jag drar mig dit själv. Ska bli skönt att få vara i solen lite :) Ikväll får vi se vad som händer. Måste förmodligen till dubai mall eller liknande och köpa laddare till min kamera. Surt att inte kunna ta några bilder.





Filmen jag såg på bio i Dubai mall. Jättefin film, jag satt där och grät..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback