Hard work pays!

Idag har vi fått betyg av Moe i Graphic design 1.


Mina nikon grejer:
Simply one of the best projects (the best brochure). I was hoping to find a rationale attached. Your work deserves a PD = 5. Hard work pays. 3

Mitt Winelabel:
Very good understanding of design as a solution. I'll expect the same level of commitment in the next projects. Very well done. 5

Det roliga är att jag faktiskt har lagt in en rationale, men man skulle tydligen även printa ut den och lägga den i själva mappen. Stör mig. Gick och pratade med honom om det och tyckte att det var så typiskt att jag fick en 3a bara för att jag inte printat ut den. Han svarade något i stil med att:

Men Emmy har du inte sett det jag skrev som kommentar? Jag skrev att dina arbeten var värda en 5a, högsta betyg. Jag kan tyvär inte ge dig en femma pga att du glömt lägga in din rational, men betyget är bara en siffra. Huvudsaken är att du vet att dina grejer var högsta vetyg, det är dom du ska ha i din portfolio sen, och det är ju det som räknas! You did an awesome work.

Så det känns jävligt bra! Moe är en hård lärare också, och väldigt duktig. Att få höra någon honom säga något sånt här betyder verkligen jättemycket! :D hihi. Är så himla glad! Nu ska jag hoppa in i duschen. Ikväll får jag äntligen träffa Limes gänget igen. Jag ska få servera och vara bartender på ett event för Virgin blur. frågade mig inte vad det är för sorts företag, hahah.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Oh Emmy, du är BÄST.....!!!!! Jag vet att du sliter hårt och med dom vitsorden så ser du att det lönar sig :-). VAD DU ÄR DUKTIG VÄRLDENS UNDERBARASTE EMMY !

2010-07-22 @ 10:54:25
Postat av: Sarah Pettersson

Fasen så kul att det går så bra! Det kommer nog bli något stort av denna flicka Emmy kan jag lova!!

Ha det bra och fortsätt i samma stil!

Kram Sarah

2010-07-23 @ 00:55:25
URL: http://wakeuphappy.devote.se
Postat av: emma

Grattis Emmy, du kan din grej och det vet du :)

2010-07-23 @ 13:44:53
URL: http://emma86.blogg.se/
Postat av: Anonym

heej fina du (: älskar dina bilder du e så duktig :) jag tänkte läsa en foto kurs, nån enkel har du ngt förslag om vad man kan ta. vilket program använder du till dina bilder?

2010-07-23 @ 18:14:34
URL: http://tiirajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback